Utskriftsproblem

Besvara


Den här frågan är till för att förebygga automatiska registreringar.
Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :confused: :p :rolleyes:

BBCode är
[img] är
[flash] är AV
[url] är
Smilies är

Trådhistorik
   

Expandera Trådhistorik: Utskriftsproblem

av Imposter10 » 2015-jun-11, 01:11

Öppna felsökaren för skrivare genom att klicka på Start-knappen och sedan klicka på Kontrollpanelen. Skriv felsökare i sökrutan och klicka på Felsökning. Klicka på Använda skrivare under Maskinvara och ljud.

Utskriftsproblem

av Aon » 2015-jun-10, 20:26

Jag har fått problem med att skriva ut, och det är problem.
Jag har till datorn, som är ganska ny (2 år), två stycken skrivare direkt anslutna via USB. Det är en gammal HP Laser Jet 6P ( som fungerar perfekt) och en Brother DCP-350C. Jag kan inte skriva ut med någon av dom och när jag söker skrivare i utskriftsrutan så kommer följande text upp,
Active Directory Domain Service är för tillfället inte tillgängligt.
Vad jag förstår så kommunicerar inte datorn med skrivarna, så vad skall jag göra.

Upp