Raderade bilder-fliken

Hårddiskar och andra lagringsmedier.
Namazu
Inlägg: 5
Blev medlem: 2009-okt-18, 23:18

Raderade bilder-fliken

Inlägg av Namazu » 2009-okt-18, 23:31

Hej!

Jag skulle idag organisera bland mina bilder i Windows Vista, men råkade då av misstad radera ALLA bilder från 2004 och framåt och dessa bilder betyder mycket för mig.
Min hårddisk har pajat en gång förut, men då lyckade jag återställa alla bilder, men av någon anledning hamnade bilderna i en egen mapp som hette "pictures" och hade 8 underflikar.
Alla " nya" bilder har jag sparat i "Wondows photo gallery" samt i "Bilder" fliken som följer med Windows Vista. Idag klippte jag ut alla bilder från "Pictures" mappen och klistrade in i "Bilder". När jag kontrollerat att alla bilder ligger där raderar jag "Pictures" mappen och efteråt upptäckte att jag alla bilder är borta, inklusive "Bilder-fliken" . Är det ens möjligt att radera den permanent? Jag har återställt en del bilder mha av "Recuva" men långt ifrån alla. Om jag söker på datorn efter t.ex. "Milano" (ett fotoalbum) så hittar datorn mappen men det går inte att öppna några bilder.

Någon som kan hjälpa mig? Mapparna finns ju kvar står att de ligget under C:/Användare/Jag/Pictures/Pictures/Pictures/Pictures/Pictures/Pictures/Pictures/Pictures/Pictures...Men när jag väl kommer fram till ändstationen är mappen tom. Förstår inte vad som har hänt!'
Tilläggas kan att ju nyare bilder desto fler som är borta.

Hoppas på hjälp.