Problem starta datorn + kan ej formatera om

Ämnen som inte passar in i forumen ovan.
Neemoo
Inlägg: 1
Blev medlem: 2010-sep-10, 04:15

Problem starta datorn + kan ej formatera om

Inlägg av Neemoo » 2010-sep-10, 04:29

Hallå

Är inte världens duktigaste på allt inom datorer( e nog ganska förståndshandikappad när de kommer till de mer komplicerade sakerna) men kan de mesta basic sakerna (tror jag :P )

Och nu till mitt problem!
För ett par dagar sen fick jag problem med security suite(stavning?) och prövade ett antal sätt att få bort de.
Så gjorde allt som skulle göras och startade om datorn.. nu var de borta(trodde jag) men somnade igår när jag kollade på film på datorn (via TVn givetvis) och när jag vaknade så var det tillbaka igen skärmen var "full" med rutor från detta fake antivirus på hela skärmen och datorn hade hängt sig.

Försökte starta om datorn men den bara startade om hela tiden när den skulle ladda in windows (där flaggan syns)
Trodde det var viruset som jävlades med mig igen.
Kollade upp på min andra dator hur jag skulle få bort det på ett annat sätt och hittade att man kunde ta bort dom manuellt i felsäkert lägemen inte i windows XP (ni fattar vad jag menar :P )

Nu tänkte jag att nu pallar jag inte klydda (krångla, hålla på med, fi**a för er som e så tröga o inte fattar skånska :P ) med detta så tänkte jag formatera om datorn.

Men.... när den läser in skivan (tror jag iallafall att den gör) kommer det upp "Filen sys_u3.exe (vet inte om de e exe har tyvärr inget fotografiskt minne eller något sådant) är skadad oooooxxxxåååå tryck på valfri tangent för att starta om .. och så e vi tillbaka från början igen :) kul va -... Är det någon som kan hjälpa mig???