Special edition guide: Se The Simpson på rätt sätt, det är inte alltid så lätt.

Ämnen som inte passar in i forumen ovan.
toxicstone
Inlägg: 170
Blev medlem: 2009-jan-11, 09:44

Special edition guide: Se The Simpson på rätt sätt, det är inte alltid så lätt.

Inlägg av toxicstone » 2009-feb-26, 20:03

För det första
Gillar du inte The Simpson så är det bara att "moving along", och använda din tid åt att hata dig själv för att inte aelska denna serie som väkt så många skratt och tårar under årtionde.

Steg 1:
Börjar med att garantera dig själv att du har en dvd skiva av The Simpson (vilken episod spelar ingen roll) eller TV tid "TV6" så du inte förstör det genom att missa själven grunden till denna erotiska färd.
Steg 2:
När du har konstaterat att du har skivan eller tv tiden så ska du fixa tilltugg, ta nu inte bara en chips påse och lite dippa följd av översaltade glasspinnar *skratt*.
Utan se till att få tag på "Duff Beer" "Drink Slurm" och lite smågodis, och varför inte slänga in någon leksak att leka med under reklam pausen "om du kollar på TV6".
T ex
Bild


Steg 3:
Du är nästan färdig, nu gäller det bara att välja en bra plats att vila din gamla eländiga kropp imott.
Många väljer soffan som en "standard" men ta dig i akt! Den är en riktig glädje förstörare både på lång och kortsikt då den inte ger någon åtsittande effekt eller möjlighet att förlöjliga dig som försvar om någon inkräktare kommer och stör under ditt TV tittande.
Jonnys val:
Är en sackosäck eller som de fina folket kallar dem "sittpuff", men inte en standard som görs av mjölbaggar eller var det frigolitkulor? ajja saksamma utan den ska vara fylld av organisk fiber och popcorn, ehh??? skippa popcornen sa min flickvän, av säkerhetsskäl om inte alla blivit ordentligt poppade.
Men ta absolut inte Dun!!? Du får inte mer än denna varningen av mig,
#You understand me punk?#


Så om du nu har följt min guide så ska jag kunna garantera dig en 100% njutning av The Simpson i alla sina slag.