ACER VERITON 3300DD desktop i fint skick inkl 19" skärm, tangentbord, mus och OS

Köp & Sälj avdelning för datortillbehör. Annonsering helt gratis!
Användarvisningsbild
elektronikfreak
Inlägg: 4
Blev medlem: 2015-feb-07, 03:50
Kontakt:

ACER VERITON 3300DD desktop i fint skick inkl 19" skärm, tangentbord, mus och OS

Inlägg av elektronikfreak » 2015-feb-07, 04:35

Kommer att inom någon vecka att lägga ut ett helt datorpaket på TRADERA med utropspris 1 KRONA!

Utropspris 1 krona >>> ACER VERITON 3300DD desktop i fint skick inkl 19" skärm, tangentbord, mus och operativsystem. Bara att montera skärm-, tangentbord- och muskontakt och starta datorn och vara igång inom 1 minut.

Förinstallerat är Microsoft Windows XP Professional Servicepack 3 men du kan i efterhand välja att istället få Windows 7 Servicepack 1 (Swedish) eller Windows 8.1. I så fall får du bara operativsystemet på DVD så får du själv installera operativsystemet.

Specifikationer
Intel 1.6Ghz processor (CPU)
256 MB internminne (RAM)
20GB hårddisk
DVD-läsare
2 x USB på framsidan + 2 x USB på baksidan
Uttag för hörlurar och mikrofon
tangentbord
mus
19" skärm HP L1940T (nypris 4.000 kronor) http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=90168

OBS! Ingen värstingdator som du kör igång de nyaste och mest resurskrävande spelen på men däremot en perfekt dator för dig som bara vill surfa på nätet, läsa och skriva mail, skriva brev, lyssna på musik och göra dina bankaffärer.

En perfekt nybörjardator! Startar igång operativsystemet MS WinXP på 21 sekunder (uppmätt).

Säljes på grund av att jag själv har uppdaterat med ny dator och har platsbrist.

Om vinnande bud kommer över 500 kronor kan jag kostnadsfritt installera några användbara program typ Avast 2015 (Antivirusprogram), OpenOffice (ordbehandlingsprogram), Adobe Reader (PDF-läsare), WinRAR (upp- och nedpackning av dataprogram), Paint.NET (bildbehandlingsprogram) eller om du har andra önskemål. Dessa program kan jag även leverera på CD/DVD om du själv önskar installera dom.


Du kan välja mellan...

* personlig avhämtning i centrala Borgholm eller

* personlig leverans inkl installation

Personlig leverans inkl installation kan ske på hela Öland, Kalmar, Oskarshamn, Växjö och Karlskrona mot bensinkostnad (15 kr/mil).

Vid personlig avhämtning betalar du och hämtar datorpaketet inom 3 dagar.

Vid personlig leverans inkl installation betalar du det vinnande budet + bensinkostnad inom 3 dagar så kommer vi överens om när leverans och installation ska ske.

OBS > På grund av hela paketets vikt... troligen ca 15 kg... så skickar jag inte dator, skärm, tangentbord och mus < OBS

Betalning = banköverföring till mitt bankonto inom 3 dagar. OBS! Även om du önskar personlig leverans inkl installation önskar jag få överföring till mitt bankkonto inom 3 dagar!

PS! Bilderna visar det aktuella objektet dvs det du ser på bilderna är exakt vad du kommer att få!

ALLA BUD ÄR BINDANDE!


[7 februari 2015 kl 04.35]

******************************************************

BILDER OCH LÄNKAR TILL TRADERA KOMMER FRAMÖVER!