windows is hidding my files

Frågor och svar rörande Microsoft Windows 7, efterföljaren till Vista.

Moderator: Imposter10

ScottW
Inlägg: 1
Blev medlem: 2010-apr-18, 08:49

windows is hidding my files

Inlägg av ScottW » 2010-apr-18, 09:10

:mad: I've been working on a program using Microsolft virtual C# for nearly a month. Then suddenly the latest saves of the program are gone. A search of all three of my harddrives turned up an older version on all three, the same version. Then this morning I looked into " windows.old.000 " and there they were, all the different saves I've been making. I was looking att them in virtural C#. Then all of a sudden they are gone moved, hidden again :confused: I have no idea where they went. I did a virus scan yesterday and nothing.

Anyone know whats going on, is my computer posesed?

Thank for any help.

Översättning från engelska till svenska (Google Translate)
Jag har jobbat på ett program med Microsolft virtuella C # för nästan en månad. Plötsligt den senaste sparas för programmet är borta. En sökning av alla tre av mina hårddiskar dök upp en äldre version på alla tre, samma version. Sedan i morse tittade jag in i "windows.old.000" och där var de, alla de olika sparar jag har gjort. Jag letade Att dem i virtural C #. Då helt plötsligt är de borta flyttas, döljas igen har jag ingen aning om vart de tog vägen. Jag gjorde en virussökning i går och ingenting.
Någon som vet vad som händer, är min dator posesed?
Tack för all hjälp.

och ny kom jag på att jag har skvivade på engelska och detta är en svensk site. Sorry. Jag är sooooo stressade! :eek:
Senast redigerad av 1 Imposter10, redigerad totalt 2010 gånger.
Anledning: Översättning från engelska till svenska (Google Translate)

PC Doktor i Stockholm
Inlägg: 1249
Blev medlem: 2009-okt-29, 23:11
Kontakt:

Inlägg av PC Doktor i Stockholm » 2010-apr-18, 13:22

Try to open these files youre working on and save it on your desktop, then close the program, navigate to your desktop and see if it's there.
PC Doktor i Stockholm
www.pcdr.se
Datorsupporten.se

Skriv svar