Kan inte installera några drivrutiner

Frågor och svar rörande Microsoft Windows 7, efterföljaren till Vista.

Moderator: Imposter10

Användarvisningsbild
Rock_on
Inlägg: 13
Blev medlem: 2011-aug-13, 04:04

Kan inte installera några drivrutiner

Inlägg av Rock_on » 2013-jun-06, 10:48

Har precis formaterat och installerat om Windows 7 64bit home då jag köpt en ny SSD disk. Problemet är bara att jag nu inte längre kan installera några drivrutiner. Har alltid haft win7 på datorn och drivrutinerna har alltid fungerat fint tidigare. Provade att installera Win8, och då fungerar drivrutinerna som dom ska. Tar tacksamt emot hjälp, för jag vill fortsätta använda win7 i min HTPC

Jag har för övrigt ett Asrock E350M1 moderkort och jag använder det inbyggda ljud- och grafikkortet.
Nulla è reale, tutto è lecito

Användarvisningsbild
govinda
Inlägg: 20
Blev medlem: 2010-okt-28, 12:22

Inlägg av govinda » 2013-sep-24, 13:02

[quote=""Rock_on""]Har precis formaterat och installerat om Windows 7 64bit home då jag köpt en ny SSD disk. Problemet är bara att jag nu inte längre kan installera några drivrutiner. Har alltid haft win7 på datorn och drivrutinerna har alltid fungerat fint tidigare. Provade att installera Win8, och då fungerar drivrutinerna som dom ska. Tar tacksamt emot hjälp, för jag vill fortsätta använda win7 i min HTPC

Jag har för övrigt ett Asrock E350M1 moderkort och jag använder det inbyggda ljud- och grafikkortet.[/quote]
Kanske prova att ladda ner nya till den och välja administratör läge när du ska installera dem?
http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=E350M1

Skriv svar