Chrome utslagen?

Windows Vista forum, diskutera och lös problem.

Moderator: Imposter10

menelik
Inlägg: 5
Blev medlem: 2015-jan-16, 10:53

Chrome utslagen?

Inlägg av menelik » 2015-jan-16, 11:05

"PC för alla" skrev nyss att Microsofts support för Windows 7 skulle upphöra redan den 14 januari 2015.
Exakt den dagen upphörde Chrome helt att fungera på min dator. Går inte att ladda ned på nytt, så att den fungerar. Min gmail försvann och är omöjlig att kontakta på nytt oavsett vilken webbläsare jag använder. På Google är alla sidor, som har med Google att göra, helt omöjliga att öppna.
Är detta en tillfällighet eller beror det på att supporten upphörde den 14:e? Vad kan eljest ha hänt? En virusattack?
Vad ska jag göra åt saken? :confused:

menelik
Inlägg: 5
Blev medlem: 2015-jan-16, 10:53

fåniga sökmotorer

Inlägg av menelik » 2015-jan-18, 13:09

När jag försöker använda Google via webbläsarna Internet Explorer, Chrome eller Firefox får jag istället in dåliga, reklamspäckade "sökmotorer" som kallar sig "Omiga plus", "Vosteran" och allt möjligt annat. Dessa är nästan hopplösa att ta bort på kontrollpanelen.
Med dessa hopplösa sökmotorer är det helt omöjligt att använda Google eller Gmail. Vad ska jag göra? :confused:

PC Doktor i Stockholm
Inlägg: 1249
Blev medlem: 2009-okt-29, 23:11
Kontakt:

Inlägg av PC Doktor i Stockholm » 2015-feb-01, 00:31

Tjena, låter orelaterat och absolut som ett virus så kolla gärna in denna inlägg och hör gärna av dig sen och berätta hur det har gått.
Lycka till!
PC Doktor i Stockholm
www.pcdr.se
Datorsupporten.se

Skriv svar