system event notification?!?!?!

Windows Vista forum, diskutera och lös problem.

Moderator: Imposter10

tiinytoon
Inlägg: 1
Blev medlem: 2009-jan-09, 16:37

system event notification?!?!?!

Inlägg av tiinytoon » 2009-jan-09, 16:42

Hej. jag skulle bara vilja ha ett litet snabbt svar på varför det kommer upp felmeddelande varje gång jag startar min dator där det står typ "det gick inte att ansluta till en windows tjänst... det gick inte att ansluta till system event notification..." och något om att admin måste göra det. Jag fattar ingenting. Min hårddisk har precis blivit utbytt för att den andra kraschade och precis innan den gjorde det kom det också upp sånna här j*vla meddelanden. Jag vill bara veta vad dom betyder och om jag kan göra något åt det!
Tack på förhand!

toxicstone
Inlägg: 170
Blev medlem: 2009-jan-11, 09:44

Inlägg av toxicstone » 2009-jan-11, 10:05

Desvärre har det problemet ej dykt upp för mig, men du kan pröva och se om där finns nya uppdateringar, maila problemet till Microsoft direkt via din mail, jag har själv haft något problem som dykt upp angående ram minne som min kompis också haft utan någon som helst relation med program osv men soma dnra inte verkar ha problem med, så bästa svar jag kan ge är att göra det, fungerar datorn så länge så kan du nog vänta 1 vecka på svar ifrån dem, skicka rapport med om det går, brukar poppa upp felkod på meddelandet.. mvh

Skriv svar