Interneten är bara seg på min dator inte på syrrans eller nån annans vad ska jag göra

Allt om Windows XP. Lös problem och ge tips.

Moderator: Imposter10

jaffe98
Inlägg: 1
Blev medlem: 2012-jan-26, 18:39

Interneten är bara seg på min dator inte på syrrans eller nån annans vad ska jag göra

Inlägg av jaffe98 » 2012-jan-26, 18:46

Tja jag behöver hjälp med att ficksa min internet det har hänt nått som jg inte vet vad interneten blev helt plöstligt seg kan nån hjälpa

Lagge
Inlägg: 284
Blev medlem: 2011-jul-05, 19:57

Inlägg av Lagge » 2012-jan-27, 11:16

Hur är allt kopplat? Via en Hub gissar jag på? Trådlöst elelr inte? Vad är det för hårdvaruskillnader och mjukvaruskillnader på era datorer?
MVH

Lagge

PS. Google is your friend DS.

Micke Ljung
Inlägg: 4
Blev medlem: 2012-jan-27, 14:36

Laggande Internet för Lagge

Inlägg av Micke Ljung » 2012-jan-27, 15:06

Vilket OS? W7, Vista eller xp? Finns det tillräckligt med RAM, finns det tillräckligt utrymme på C? Har du kört Antivirus-programmet? Kör gärna en Adaware, kör Kontollera nu, kör defrag, Kör msconfig, Services, Hide all Microsoft, starta om och se om det gör någon skillnad. Har du installerat något nyligen som kan ha orsakat problemet? Det kanske finns en återställningspunkt som skapades just innan problemet uppkom. Prova Systemåterställning

[quote=""jaffe98""]Tja jag behöver hjälp med att ficksa min internet det har hänt nått som jg inte vet vad interneten blev helt plöstligt seg kan nån hjälpa[/quote]

Skriv svar