HJÄLP!! vänster musknapp på touchen har blivit scroll!!

Fråga här om du inte vet i vilket forum du ska posta.
Golden_Hanna
Inlägg: 5
Blev medlem: 2009-okt-24, 16:22

HJÄLP!! vänster musknapp på touchen har blivit scroll!!

Inlägg av Golden_Hanna » 2009-okt-24, 16:33

Jag har stött på ett irriterande problem. Har en Acer extensa 5220 (bärbar alltså, om jag måste förtydliga det) , och min vänstra musknapp har blivit scroll. Jätte irriterande då man inte kan klicka på någonting (kan såklart klicka via touchen). :mad:

Jag löste problemet genom att avinstallera drivrutinerna, men då funkar ju inte scrollen. Så jag installerade om datorn och allt fungerade fint, tills för en liten stund sedan då det la av igen. :confused:

Har försök hitta någon med liknande problem men inte funnit det. Har även försökt ställa in inställningarna i synapsis men det går inte. Så vad ska jag göra?!

Snälla hjälp innan jag kastar ut skiten genom fönstret!! :mad:
(och kom inte med korkade förslag som att skaffa en extern mus eller leva med att det är så!!)

Golden_Hanna
Inlägg: 5
Blev medlem: 2009-okt-24, 16:22

Inlägg av Golden_Hanna » 2009-okt-25, 21:51

[quote=""Golden_Hanna""]Jag har stött på ett irriterande problem. Har en Acer extensa 5220 (bärbar alltså, om jag måste förtydliga det) , och min vänstra musknapp har blivit scroll. Jätte irriterande då man inte kan klicka på någonting (kan såklart klicka via touchen). :mad:

Jag löste problemet genom att avinstallera drivrutinerna, men då funkar ju inte scrollen. Så jag installerade om datorn och allt fungerade fint, tills för en liten stund sedan då det la av igen. :confused:

Har försök hitta någon med liknande problem men inte funnit det. Har även försökt ställa in inställningarna i synapsis men det går inte. Så vad ska jag göra?!

Snälla hjälp innan jag kastar ut skiten genom fönstret!! :mad:
(och kom inte med korkade förslag som att skaffa en extern mus eller leva med att det är så!!)[/quote]


Det har fixat sig, laddade ner drivrutinen direkt från synapsis och det fungerar!!

juliaforsberrgg
Inlägg: 1
Blev medlem: 2010-dec-12, 21:47

Inlägg av juliaforsberrgg » 2010-dec-12, 21:50

min vänster musknapp funkar inte och jag blir galen. så de funkar alltså att ladda hem drivrutinen direkt från synapsis?

Skriv svar