Webbsida hänger sig hela tiden

Frågor och svar rörande Microsoft Windows 7, efterföljaren till Vista.

Moderator: Imposter10

Michelle
Inlägg: 5
Blev medlem: 2011-jan-24, 13:13

Webbsida hänger sig hela tiden

Inlägg av Michelle » 2011-jan-24, 13:23

Kör med windows 7 och när jag är inne på en sida (ifokus) så hänger sidan sig, det sker flera ggr i veckan, jag startar om routern och datorn sen fungerar det ett tag igen, gör jag ej detta kommer jag inte in alls.

Jag bytade router för att se ifall det var den som bråkade men problemet kvarstår.

Har någon här någon aning om vad problemet kan vara ? Det gäller alltså enbart den webbsidan jag nämnde ovan, allt annat fungerar bra.
Tack på förhand
ps ligger det i fel forum så får ni gärna flytta den till rätt kategori.
Mvh Michelle

Användarvisningsbild
Edzel
Inlägg: 355
Blev medlem: 2010-jun-13, 17:53
Kontakt:

Inlägg av Edzel » 2011-jan-24, 19:28

hej
vad använder du för webläsare
fungerar det med någon annan läsare
får du ngt felmeddelande?
Med vänliga Hälsningar
- Edzel -

Processor
Intel i5-9600KF
Grafikkort
ASUS RTX DUAL 2060 6GB
Minne
HyperX Fury 16GB (2x8GB) / 2666MHz
Hårddisk
Samsung 860 QVO SSD 1TB
Moderkort
ASUS ROG STRIX Z390-F

Michelle
Inlägg: 5
Blev medlem: 2011-jan-24, 13:13

Inlägg av Michelle » 2011-jan-28, 03:12

Jag använder olika webbläsare så som Firefox, Opera, IE och det fungerar tyvärr inte på någon av dom,
Nej jag får inget meddelande alls, när jag ska in på sidan så försöker den ansluta till ifokus men skärmen är bara helt vit.

Per
Inlägg: 497
Blev medlem: 2008-mar-27, 13:09

Inlägg av Per » 2011-jan-28, 15:20

Det har nog inget din dator eller router att göra, utan deras hemsida (antar du menar http://www.ifokus.se/).

Surfar du mycket på annat? Kan även vara din internetoperatör som har problem med vissa andra nätverk. Så hör med dem också.

Michelle
Inlägg: 5
Blev medlem: 2011-jan-24, 13:13

Inlägg av Michelle » 2011-jan-28, 15:50

[quote=""Per""]Det har nog inget din dator eller router att göra, utan deras hemsida (antar du menar http://www.ifokus.se/).

Surfar du mycket på annat? Kan även vara din internetoperatör som har problem med vissa andra nätverk. Så hör med dem också.[/quote]

Jag menar den ifokus ja,
Jag surfar på en del annat oxå men det är aldrig problem och jag har hört med min internetleverantör men enligt dom är det inget fel.

Det är därför jag tycker detta är så lustigt för det är bara på ifokus som hänger sig.

Jag frågade på ifokus support men dom vill inte erkänna att felet är hos dom men jag vet att dom ofta har problem med deras server och många klagar på diverse ting men dock aldrig någon som har fått att sidan slår ut både dator och routern.

Skriv svar