Allt lämnar någon skugga efter sig

Frågor och svar rörande Microsoft Windows 7, efterföljaren till Vista.

Moderator: Imposter10

barwe
Inlägg: 2
Blev medlem: 2011-okt-13, 19:23

Allt lämnar någon skugga efter sig

Inlägg av barwe » 2011-okt-13, 19:26

Hej, jag har fått problemet med att allt lämnar någon sorts skugga efter sig. Vet inte hur detta har uppstått. Det fixar inte sig genom att starta om datorn. Jag använder windows 7. Jag har Nvidia som grafikkort.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.

barwe
Inlägg: 2
Blev medlem: 2011-okt-13, 19:23

Inlägg av barwe » 2011-okt-13, 20:10

fixade det genom att uppdatera video kort och använda annan video kabel. tack för ingenting!

PC Doktor i Stockholm
Inlägg: 1249
Blev medlem: 2009-okt-29, 23:11
Kontakt:

Inlägg av PC Doktor i Stockholm » 2011-okt-14, 18:39

Ska det där föreställa en begriplig problembeskrivning? Att du skriver att allt lämnar en skugga efter sig och enbart postar en bild på skrivbord med hängande föremål, som är nog också tänkt att lämna skugga under sig, säger ingen någonting om problemet.

Det hade hjälpt om du hade skrivit:
- Grafikkort Modell och inte endast tillverkare
- När problemet uppkom och i vilken sammanhang
- Har du tänk på att objekt som dokument, mappar och allting SKA lämna en skugga efter sig om du kör Windows 7 aero theme?
- Det viktigaste är att INGEN här får betalt för att hänga kontinuerligt här på sidan och hjälpa folk, så hittar du ingen hjälp för just ditt problem kan du väl anlita riktig betalsupport så får du hjälp direkt.

Tack för att du använder fixadindator.se och hoppas att du framöver får bättre hjälp. Tänk på att du också kan skicka privat inlägg (mejl) om du behöver hjälp snarast.
PC Doktor i Stockholm
www.pcdr.se
Datorsupporten.se

Skriv svar