Använde datorn som vanligt igår, allt rullade på... Och som tidigare när jag var klar så satte jag datorn i vänteläge.
När jag sen skulle starta igång den igen (via knapptryckning på tangentbordet som alltid) så vill den inte starta. Den är helt stendöd!
Vad fan gör jag? Jag blir tooookig!!!
Hur startar jag den?
-
skriver ju att den är stendöd!
har testat att trycka på både start och reset... stängt av strömmen (i typ 4 timmar) och testat igen... inget gensvar alls... stendöd!
datorn är typ bara 2 gammal och har BRA prestanda förövrigt att den nu inte vill starta.
palla lämna in! kan nätaggregatet bränt eller nått?
har testat att trycka på både start och reset... stängt av strömmen (i typ 4 timmar) och testat igen... inget gensvar alls... stendöd!
datorn är typ bara 2 gammal och har BRA prestanda förövrigt att den nu inte vill starta.
palla lämna in! kan nätaggregatet bränt eller nått?
Klart det kan vara så att Nätagget har bränt, tycker du borde ha känt det på lukten dock.
Men öppna upp å kolla hur det ser ut inuti datorn. För det är ju helt klart något fel.
Om det är något som ser bränt ut så borde du ju helt klart, antingen lämna in, eller också bara köpa ny komponent och sätta på plats själv.
Cheers,
Artheus
Men öppna upp å kolla hur det ser ut inuti datorn. För det är ju helt klart något fel.
Om det är något som ser bränt ut så borde du ju helt klart, antingen lämna in, eller också bara köpa ny komponent och sätta på plats själv.
Cheers,
Artheus
Microsoft Windows 7 RC
ASUS P5E64 WS EVOLUTION
Intel Core 2 Duo E8600
OCZ Blade 2048 MB RAM, PC3-16000
ASUS GeForce ENGTS250 512Mb,
GeForce 7600 512 Mb.
Western Digital 2Tb intern S-ATA, 500Gb intern S-ATA, 160Gb intern S-ATA, 500Gb extern.
ASUS P5E64 WS EVOLUTION
Intel Core 2 Duo E8600
OCZ Blade 2048 MB RAM, PC3-16000
ASUS GeForce ENGTS250 512Mb,
GeForce 7600 512 Mb.
Western Digital 2Tb intern S-ATA, 500Gb intern S-ATA, 160Gb intern S-ATA, 500Gb extern.
-