Hej!
Kanske en dum fråga, men känner mig lite osäker på detta, måste ominstallera min XP Home Edition, något man drar sig för i det längsta, för det tar ju sån tid, finns det någon möjlighet att lägga över program, filer, inställningar till en annan hårddisk och ominstallera Windows på C-disken, för att senare lägga tillbaka alla filerna på C-disken utan det tidsödande arbetet att installera varje program för sig?
Med Vänlig Hälsning
Ominstallation av XP
Moderator: Imposter10
Hejsan!
Det är tyvärr så att dom flesta program har någon fil som lägger sig i en system-mapp, och då kommer det inte funka om du installerar om XP och sedan för tillbaka filerna, så system-mappen är helt tom, dock kan det funka med vissa program, men kan inte säga vilka.
Så jag kan rekommendera att du sparar allt du behöver, musik, filmer, bilder, och sedan en bild på alla program du har, så du enkelt kan bestäma vilka du ska lägga in igen.
Hoppas det var ett svar på din fråga
// Fladdan
Det är tyvärr så att dom flesta program har någon fil som lägger sig i en system-mapp, och då kommer det inte funka om du installerar om XP och sedan för tillbaka filerna, så system-mappen är helt tom, dock kan det funka med vissa program, men kan inte säga vilka.
Så jag kan rekommendera att du sparar allt du behöver, musik, filmer, bilder, och sedan en bild på alla program du har, så du enkelt kan bestäma vilka du ska lägga in igen.
Hoppas det var ett svar på din fråga
// Fladdan