Hej!
Jag har precis kopplat min bärbara dator till TV:n via HDMI och fått allt å funka, men varje gång jag klickar på en länk i Internet Explorer kommer "volymändringsrutan" upp (se bild) vilket är EXTREMT irriterande.
Nån som vet hur man får bort denna? Vill ju bara ha upp den när jag faktiskt ÄNDRAR volymen. Har kollat runt i "ljud"-inställningana i kontrollpanelen men inte hittat nått vettigt.
Tacksam för hjälp!
//Henrik
"Volymändring" vid varje klick
Moderator: Imposter10
"Volymändring" vid varje klick
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Hej!
Har du kollat med en DVI eller VGA kabel?
Eftersom HDMI tar både ljud och bild, det gör inte en DVI eller VGA
Och får du upp samma problem med en annan webläsare?
// Fladdan
Har du kollat med en DVI eller VGA kabel?
Eftersom HDMI tar både ljud och bild, det gör inte en DVI eller VGA
Och får du upp samma problem med en annan webläsare?
// Fladdan
Har jag hjälpt dig?
Tryck på "tacka" så får du en cookie eller en kram
Glöm inte besöka min blogg
Min youtube kanal, subscribe!
Tryck på "tacka" så får du en cookie eller en kram
Glöm inte besöka min blogg
Min youtube kanal, subscribe!
-
- Kontakt:
-
- Kontakt:
Gör det annars kan du installera om windows och hoppas på att det hjälper.
Jag har aldrig upplevt liknande problem [FONT='Calibri','sans-serif']och känner inte till att någon har förutom dig då.[/FONT]
Navigera till Enhetshanteraren och avinstallera ljudenheten, starta om datorn och se till att installera rätt drivrutiner då igen. Det här kan bero på nåt galen program som du nyligen har installerat så tänk efter när det här började och vad du gjorde då.
Jag har aldrig upplevt liknande problem [FONT='Calibri','sans-serif']och känner inte till att någon har förutom dig då.[/FONT]
Navigera till Enhetshanteraren och avinstallera ljudenheten, starta om datorn och se till att installera rätt drivrutiner då igen. Det här kan bero på nåt galen program som du nyligen har installerat så tänk efter när det här började och vad du gjorde då.