På Fixadindator.se kan både nybörjare och experter få gratis hjälp, samt träffas och utbyta kunskap. I Sverige finns det många datorforum, men tyvärr inget bra forum som inriktar sig på att lösa problem.
Målsättningen är att detta ska bli den naturliga knutpunkten för support och diskusion runt mjukvara/hårdvara för datorer. Jag arbetar mycket med sökmotoroptimering och jag är övertygad om att forumet kommer hamna bra till i Sverige på sökningar kring de olika trådarnas ämne. Detta hoppas jag ska kunna dra folk.
Om ni har några förslag, kom gärna med dem i denna tråd!
Välkommen till fixadindator.se!
var är alla??????????????
hej Är forumet nedlagt? Det verkar vara dålig fart här, det ser man på svaren på inläggen dom är inte många synd
[quote=""gorani""]hej
Var markerar jag och går in på forumet för att starta ett nytt inlägg med mina datorproblem ?[/quote]
Du har en knapp "Ny fråga" i alla forumsdelar.
Var markerar jag och går in på forumet för att starta ett nytt inlägg med mina datorproblem ?[/quote]
Du har en knapp "Ny fråga" i alla forumsdelar.
Nej absolut inte. Vi får bara in så många frågar så att vi hinner inte svara.hej Är forumet nedlagt? Det verkar vara dålig fart här, det ser man på svaren på inläggen dom är inte många synd