Har installerat en canon pixma mp510 till datorn som fungerar bra att kopiera och scanna med men skriva ut verkar inte gå alls. Detta fungerade på förra datorn som hade xp. Har även installerat en annan HP-skrivare men samma sak där. Det står inget speciellt i felmeddelandet utan bara att ett fel har inträffat. Vad kan det bero på? Behövs nya drivrutiner eller någon inställning på datorn?
/Malin
Går ej att skriva ut!
Moderator: Imposter10
Hej Malin
kolla på http://www.canon.se/Support/Consumer_Pr ... 1&type=faq
kolla på http://www.canon.se/Support/Consumer_Pr ... 1&type=faq
Med vänliga Hälsningar
- Edzel -
Processor
Intel i5-9600KF
Grafikkort
ASUS RTX DUAL 2060 6GB
Minne
HyperX Fury 16GB (2x8GB) / 2666MHz
Hårddisk
Samsung 860 QVO SSD 1TB
Moderkort
ASUS ROG STRIX Z390-F
- Edzel -
Processor
Intel i5-9600KF
Grafikkort
ASUS RTX DUAL 2060 6GB
Minne
HyperX Fury 16GB (2x8GB) / 2666MHz
Hårddisk
Samsung 860 QVO SSD 1TB
Moderkort
ASUS ROG STRIX Z390-F
- Imposter10
- Inlägg: 1051
- Blev medlem: 2008-nov-17, 22:56
- Kontakt:
Ladda ner drivarna/programvaran för canon pixma mp510för vista, installera först innan du ansluter skrivaren.
- Windows 10 Pro Insider Preview EC, Build 11082 , 64bit / IE11+Edge
- Gigabyte B75M-D3H Moderkort
- Intel® Core i5-3570K Processor Quad Core, 3.4Ghz
- Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 16GB
- Intel HD 4000
- Realtek GbE LAN chip (1000 Mbit): Fiber 30/30
- HD1 (Kingston SSD), 120GB, C:Windows 10 Pro (60GB) D
rogram (60GB)
- HD2, WD Elements USB3 portabel F:Temp (1TB)
- HD3, 500GB, H:Backup (500GB)
- Realtek ALC887 HDA 7.1
https://www.facebook.com/NationSweden/?ref=bookmarks/