Jag hadde Vista 32 bitars innan, men så fick jag massa blue screens o visste inte rikt vad felet kunde va.
Då tänkte jag, eh fuck it. Då e de väll dags o formatera den(efter 3 år utan formatering).
Så jag installerade W7 för första gången.. efter jag installerat alla drivisar o allt, ändå så laggar de skit??
Jag startar CS.. de går lite okej, men de hackar till som fan..
Den värkar ju ha bra grafik osv, men de värkar som att jag har ett graffe kort från 2001

Mitt gamla graffe kort jag hadde efter jag formatera datorn var, GeForce 9800GTX+.
Men jag har fått ny ram + Grafik kort som jag bytte, ändå laggar de skit som de gjorde me gamla graffe kortet.. på Vista så hadde jag inte detta problem..
Mitt nya grafik kort är. ATI Radeon HD 6950. köpte från komplett för någon dag sen för 2100kr nånting

Dock var jag inne på gygabite för att tanka ner drivisar, jag testa tanka ner Drivisar till BIOS. men den visste inte ifall jag hadde 32bit elr 64 O.o.. sen försökte jag installera ny DX11, men den klaga också på något =/..
Detta e min dator iaf..
OS Name Microsoft Windows 7 Ultimate
Version 6.1.7600 Build 7600
Other OS Description Not Available
OS Manufacturer Microsoft Corporation
System Name EMO-PC
System Manufacturer Gigabyte Technology Co., Ltd.
System Model EP45-DS3
System Type x64-based PC
Processor Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz, 2500 Mhz, 4 Core(s), 4 Logical Processor(s)
BIOS Version/Date Award Software International, Inc. F5, 2008-06-18
SMBIOS Version 2.4
Windows Directory C:\Windows
System Directory C:\Windows\system32
Boot Device \Device\HarddiskVolume1
Locale Sverige
Hardware Abstraction Layer Version = "6.1.7600.16385"
User Name EMO-PC\EMO
Time Zone W. Europe Daylight Time
Installed Physical Memory (RAM) 4,00 GB
Total Physical Memory 4,00 GB
Available Physical Memory 2,68 GB