Hej.
Efter att ha sökt runt på internet så märker jag snabbt att ingen verkar veta varför man får blåskärm. Men jag gör ett försök på denna sidan.
Har installerat http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=622989 i min dator och installerat windows 7.
Allt går felfritt tills jag upptäcker att jag får blåskärm om och om igen. Det händer aldrig när jag spelar spel och annat utan bara när jag är i windowsmiljön. Alltid när jag använder NERO tex.
Får INTERRUPT_EXEPTION_NOT_HANDLED och den skyller på någon fil. Ska bifoga mer info senare om någon tror att de har en aning.
Alla svar uppskattas.
Ps har testat att installera om windows men får fortfarande blåskärm. Min winversion är bränd.
Blåskärm, Felkod INTERRUPT_EXEPTION_NOT_HANDLED.
Moderator: Imposter10
-
- Kontakt:
- Imposter10
- Kontakt:
Vad skyller INTERRUPT_EXEPTION_NOT_HANDLED på för fil?
- Windows 10 Pro Insider Preview EC, Build 11082 , 64bit / IE11+Edge
- Gigabyte B75M-D3H Moderkort
- Intel® Core i5-3570K Processor Quad Core, 3.4Ghz
- Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 16GB
- Intel HD 4000
- Realtek GbE LAN chip (1000 Mbit): Fiber 30/30
- HD1 (Kingston SSD), 120GB, C:Windows 10 Pro (60GB) D rogram (60GB)
- HD2, WD Elements USB3 portabel F:Temp (1TB)
- HD3, 500GB, H:Backup (500GB)
- Realtek ALC887 HDA 7.1
https://www.facebook.com/NationSweden/?ref=bookmarks/
Felet har kommit till och från men de har gått bra att använda datorn men nu är den helt jävla hopplös igen.
Har installerat om alla drivrutiner, bios osv men felet kommer till och från ändå. Nästan 100% när jag öppnar någon form av Ljudprogram. tex winamp.
Har du något tips på hur man ska felsöka detta fel? Håller på att ladda ner en ny version av windows 7 som jag ska prova.
Har installerat om alla drivrutiner, bios osv men felet kommer till och från ändå. Nästan 100% när jag öppnar någon form av Ljudprogram. tex winamp.
Har du något tips på hur man ska felsöka detta fel? Håller på att ladda ner en ny version av windows 7 som jag ska prova.