Någon som vet var windows-vista-forum.se tog vägen? Brukar hålla lite koll på mina "konkurrenter" och såg att de inte verkar finnas kvar längre.
I vilket fall, om någon vet vad som hänt eller vet vem ägaren är så skulle vi nog vara intresserade av att ta över/köpa databasen om sidan inte ska drivas vidare.
Vart tog windows-vista-forum.se vägen?
-
[quote=""Per""]Någon som vet var windows-vista-forum.se tog vägen? Brukar hålla lite koll på mina "konkurrenter" och såg att de inte verkar finnas kvar längre.
I vilket fall, om någon vet vad som hänt eller vet vem ägaren är så skulle vi nog vara intresserade av att ta över/köpa databasen om sidan inte ska drivas vidare.[/quote]
Glömde svara, någon vecka sedan , men jag letade upp hans epost, t om hans första gästboksinlägg då han frågade folk om hans sida han tänkte startade upp, denna då. men går ej att få tag i han desvärre... mvh
I vilket fall, om någon vet vad som hänt eller vet vem ägaren är så skulle vi nog vara intresserade av att ta över/köpa databasen om sidan inte ska drivas vidare.[/quote]
Glömde svara, någon vecka sedan , men jag letade upp hans epost, t om hans första gästboksinlägg då han frågade folk om hans sida han tänkte startade upp, denna då. men går ej att få tag i han desvärre... mvh
-
-