Har suttit hela dagen här och sökt information men får inte ut ett skit av detta.. Jag skulle ta hem en t-fil på PB via Firefox och fick då felmeddelandet "Dina säkerhetszoninställningar inte tillåter att ladda hem denna fil" Efter att ha sökt på allehanda forum och på google osv så fick jag inte fram någon vettig information.
Jag har sökt igenom varenda inställnings alternativ på firefox och hittar inte ett skit om säkerhetszoner.
Så när jag väl ledsnat på att FF inte ville fungera så testade jag IE istället men får då ett lika enerverande felmedelande "De aktuella säkerhetsinställningarna du använder gör att du inte kan hämta den här filen"
Nehe? Gick in och la till PB som tillförlitlig plats och när inte det fungerade började jag sänka säkerhets nivåerna på IE som resluterade i att jag bockade av all slags säkerhet. Allt dock utan tillfredställande resultat.
Nu efter flera timmars petande så har jag gett upp och önskar att jag åtminstånde kunde kasta ut datorn från balkongen, men inte ens det går pgr av att dom renoverar fasaden och allt är inplastat.. Så skona plasten och hjälp mig